~ T!aDa haRaPaN SeLaiN AlLaH,T!aDa iDoLa SeLaiN NaBi,T!aDa KaTa Se!NDah aLQuRaN,T!aDa JaLaN SeLuRuS SunNah,T!aDa PeRjuaNGaN SeLa!N IsLaM~

Followers

Tuesday, December 7, 2010

So tired!!!

Hari ni bgun tido lewat..astahfirullah al'adzim...subuh kantoi!!Ya Allah ampunkan aku...hari ni seharian aku siapkan semua keja2 rumah..basuh baju,menyapu,mop&...(angin rajin dtg plak, lg pun bosan xtahu nk bt apa kat rumah) lepas habis ja aku terus mandi, solat zohor & bantu mummy aku di dapur bt roti jala..apa lg terus mam2 la..hehehe..bertambah la berat badan aku...bosannya...Tetiba ja telefon berdering..ring..ring...ring..opsss..my sis call!!mesti nk ajar keluar ni..."ayi jom keluar..bw mummy,nia,lia dgn adam kita jalan2" lepas solat maghrib ja kmi terus keluar.. kmi pegi shopping complex "1st Avenue"..byk kedai dah buka..besar jg tempat ni..lebih kurang mcm Queensbay ja.. Mummy...how about dinner??jom mkn PIZZA HUT..mummy ckp all rite..hehehe...sblm pg aku sempat lg nk main basket ball.. aku bermain dgn lia.. cdehnya smpi stage 1 ja . =( tergamam aku melihat aksi sorg pmpuan yg agak pendek dr aku blh smpi ke tahap final....tp aku??? tiba2 k.ina dtg membebel..cepat la..nk mkn ni..kami terus ke PIZZA HUT.. byknya aku mkn..bertambah la berat badan aku pas ni..kalau mcm ni mcm mna nk kurus????oh..tidak..pas ni kene diet gak.kekenyangan..ngantuk2..nk balik!! Zzzzzzz


No comments:

Post a Comment