~ T!aDa haRaPaN SeLaiN AlLaH,T!aDa iDoLa SeLaiN NaBi,T!aDa KaTa Se!NDah aLQuRaN,T!aDa JaLaN SeLuRuS SunNah,T!aDa PeRjuaNGaN SeLa!N IsLaM~

Followers

Saturday, December 4, 2010

Saya Budak Baru Belajar


Assalamualaikum w.b.t



Bertarikh 041210 merupakan tarikh ,saya menjadi seorang blogger.
So, kepada senior-senior blogger saya,saya berharap agar
senior-senior memberi tunjuk ajar kepada junior-junior yang baru
menceburkan diri dalam arena berblog ini.




learn, learn and learn | A B C



Walaupun saya masih lagi dalam bidang berbloggin ini,
namun harapan saya agar blog saya ini setaraf dengan
blog-blog yang terkenal seperti zackzhukhairi dan sebagainya.



So, kepada senior-senior yang akan,yang sedang,yang telah,
memberi galakan,dorongan dan macam-macam lagi.
Saya ucapkan terima kasih!!!





Thank You | So Much




Wasalam....


2 comments: